1dag

halloj, sitter hemma hos päppz nu och tycker synd om mig själv för att jag är sjuk, vilket är helt värdelöst. Känner mig bättre nu, tänkte gå upp och tapetsera klart mitt rum, om min kropp vill orka det. Blir praktik imorgon iallefall för dom som bryr sig. Men vänta nu det händer någonting mer imorgon, kan inte riktigt komma på vad det är... Nä det står helt still just nu. Vad tusan var det, hmmmmm................. JO nu vet jag, jag fyller 18, oj höll nästan på att glömma det. Så då blir det utgång med brudarna, lär känna mig jävligt fräsch på praktiken på torsdag. Men man lär ta dagen som den kommer. Blir massa smörgåstårta med släkten, sen ska jag vara dyng som en full skål.
hejmäer. Jimmy neutron nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0