uuunibet

Igår umgicks jag med Maddé, gick hem till Shervin torkskåp sen käkade vi lite på donken.
Sen kom Mathilda och vi var sugna på partaj men alla skulle festa imorgon. Så vi slog våra kloka hjärnor ihop och bestämnde oss för att vi tar det imorgon vi med.
Så just nu väntar jag på att min taxi kommer så jag kan ta mig ifrån åshammar till Sandviken.
Vi tänkte  käka lite nice mat och sen dricka lite alcoholic. Startar hos Madde sen bär kosan iväg mot nästa destination.
Nu ska jag packa ihop lite grejer. 
Hööörs fuckers!

                                                    image47
                                            Riktig partaj, uunibet shalalalallaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0