Störmoment !

Här är några stör moment som jag har stört mig extra mycket på under en viss tid i mitt liv.

1. Skidåkare.. Ja skidåkare utan stavar. Absolut det fulaste som finns, de lär ju knappast tycka det är skönt? Om inte annat jävligt jobbigt, tänk på oss stackars snowboard åkare som får stappla fram med ena foten och skjuta på. Nee men då ska skidåkarna vara rebeliska och droppa stavarna bara för dom sett eliten tex Jacob Wester, TJ Schiller, Jon olsson, Sammy Carlsson m.m åka utan stavar. De ska vara glada att någon uppfann stavarna åt dom där skidåkarna, lättare för dom att ta sig emellan backarna & liftarna. Och nu blir alla skidåkare jätte arga, "ååh vilken trög jävla brud, fattar hon inte att dom bara är i ivägen när man kör park"  jaja du tänker så, okej. Men varför kom ni på det nu då jibbare? Kan det vara för the elites åker utan nu eller? Eller är ni bara efterbliva & kom på det nu att det är smidigare utan? Skit skidåkare.

2.DC skor.. Alltså skorna är snygga OM man kan använda dom på rättsätt. För de första, lee byxor och dc går inte. Jag lovar möjligtvis men det är gränsfall om dom är baggy. Men brudar OCH killar som använder dc och stuprör är INTE snyggt. Oftast är det tjejer som gör det. Och dom som inte fattar vad DC skor är kan jag berätta att det är ett par skejt skor som är feta och grovsula. Det är äckligt fult med stuprör och feta dojor. Köp ett par tygskor, eller iallfall ett par låga vans om alla ska springa runt och likna skejtare.

3. Pojkvänner, som aldrig kan ringa. Finns det något mer att säga? De flesta tjejer eller killar känner nog igen sig.


Här är en lista med 3 saker som gör mig glad, när dom tre övre gör mig irreterad.

1. Skidåkare som använder stavar

2. Tjejer dom är grymma jibbare.

3. Att det faktiskt snöar ute, så kungsberg kan få upp stor parken. Så jag kan få ta lill parken. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0