Ny vecka,

Så ja, måndag är här, och jag har aldrig hatat mitt liv så mycket som nu.
Skit samma, idag umgicks jag med Madelene och Shervin. Anni banni och Maria kom sedan, vi gick och tog en solning och bestämde oss för att imorgon börjar vårat nya liv och nu blir det gymma av. Ska ha fetaste biff kroppen innan det här är slut, eller inte riktigt men snygg ska den bli. 
När jag köper gym kort tänket jag lägga upp en helkropps bild på mig, hur jag ser ut nu, sen tänker jag lägga upp en ny bild en gång i månaden. Kanske bland det dummaste jag kommer göra i mitt liv, är inte speciellt pigg på att visa mig i underkläder. Men gör jag det vet jag att jag MÅSTE träna och visa resultatet. Okej imorgon kommer nog första bilden, ganska nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0