En fundering med svar från Nichole Björnmyr

Min älskling har äntligen kommit hem till mitt rum igen,  Min bräda yeeey.

Tänkte för övrigt på en sak, oftast när folk skriver blogg så skriver de flesta "åh, myspys, hade en underbar natt inatt" typ något liknande. Om de umgåts med någon speciell. Men varför ska man hålla på fjanta? Ut med språket, ni vill ju att folk ska veta något annars skriver man det inte, ska man blogga så ska man väl för tusan ge läsarna något att läsa? Dumt att skriva: "fan knullade hela natten, han/hon var så jävla skön!!! Var gryymt trött i skolan idag." Why not? Nä då ska folk vara hemlighets fulla och göra en nyfiken. Därför tänker jag sluta hålla på så där, är bara irreterande. Kan börja nu, Kim sov hos mig inatt, och vi hade inte nå sex, veckan tilllät inte det. . Men massa mys, och det är ett big fan off. Sex är inte så kul om man inte är jävligt sugen, har jag tänkt på. Ne nu ska jag fundera på om jag ska sluta fega och höra av mig till Kim och fråga om han vill hitta på något i helgen. Det som kan bli lite jobbigt är att vi går i samma klass.
Naae nu ska jag gå ifrån datorn.
byebye

Kommentarer
Postat av: bellzone

"köp sprit, spelar ingen roll vad det är bara det är billigt och att jag får den NUUUU!!!!"

2008-12-18 @ 17:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0