ååh

Fan vad jag längtar tillbaka till 05/06, så jävla undebrar tid. Lyckligaste tiden i mitt liv, hinner inte med. Läste en gamal konversation med Martin, han tyckte jag var liten, och jag kontrar med att jag fyller 15 om 3 månader. Nu fyller jag 18 om 1 månad. Det kändes inte länge sen, kändes som nyss. Pirrar så skönt i magen när man tänker tillbaka på tiden på norrsätra. Skulle jag få spola tillbaka tiden så skulle det lätt bli hösten 05 till sommaren 06.


Sötisar
Fest hos Henke, höst 05
Gu så snygg vi var




Peace and love 06, vem fan läser tidning då?!
och jag var pigg


Kommentarer
Postat av: CILSSON

det ägde då!!!!!!!!

2008-12-23 @ 23:55:57
URL: http://ceyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0