hockey,

Efter skolan ska jag åka till mammasen på hennes jobb,  sedan ska vi shoppa lite:) En jacka och en skit sweet senpas gul klänning. Mamma vart väldigt lycklig när hon fick veta att det fanns på h&m, höhö. Men jag har nog mina bak tankar, kanske släpar in henne på någon annan affär, som inte rikigt är lika billigt som H&M tjihi.
Efter shoppingen ska vi på hockey, brynäs-linköping det blir fint de.

Kan berätta en händlese som skedde på bussen igår på väg in till gävle. Det finns en oskriven lag om att man inte fäller bak sätet om någon sitter bakom, eller den lagen finns i min värld, och BORDE finnas i andras huvuden också. Vilket som så kommer det någon jävla grabb och slänger sig ner framför mig. Okej tänker jag. Sen börjar han på att ska fälla ner sätet, men han lyckas inte för jag ligger lutad mot marcus och trycker tillbaka, så han inte kan fälla ned det, höhö. Så efter ett tag slappnar jag av efter många minuter av kämpande, och då tar grabb jäveln tillfället i akt, och trycker bak stolen med en jävla fart, så jag gjorde illa mitt stackars knä. Och då vart jag väldigt arg. Väldigt väldigt arg, skit barn!

image18 Här är lika buss, som denna insident skedde på. Jag tycker att ni ska observera mitt första inlägg, "välkommen till min nya blogg" och tänka på det varje gång jag skriver någonting som låter för seriöst. Vilket då är raka motsatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0