dooooh

vad gör jag? Sitter hemma känner mig trött och sliten. Men jag blir väldigt mycket gladare när jag tänker på att det blir jullov imorogn, och det ska jag fira med att gå på fjortis disco, det är maskerad. yeeej, jag ska vara batman, superman, eller spiderman. Kanske Dart Wader.  Snart ska jag åka på träning eller om 2 ½ h, men det är snart. Vi ska julfika tror ja, eller vad vare vi skulle göra. Ja jag hoppas på fika iallafall. Imorgon ska vi fika på skolan även fira lite jul å så. Myspys. Och ska även köpa julklappar imorgon, självklart är jag ute i sista sekunden.
Ska nog gå och ta en powernap nu, hajdå


Mina två on my room, spelar. 
Min ena bror och min pojkvän. 
                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0