Senil

Glömde berätta något roligt jag tänker göra för att överraska min pappa, han är i england och jobbar och har aldrig tid att göra någonting åt huset han och jag lever i, därför tänker jag börjar med mitt rum som stått helt tomt i ungefär ett halv år tillbaka. Jag bor ju hos mamma så jag lider inte så mycket av det, men det ser inte trevligt ut när man väl sover där, ser ut som en jävla knarkarkvart mitt rum. Jag överdriver inte heller, finns säkert något gamlat blogg inlägg som jag slipar vägarna på men längre än så blev det inte. Så idag ska jag handla tapet klister & kika om det finns nå snygga klick golv, lär fråga mamma om hon kan lägga ut  pengar till pappsen kommer hem. För det var ungefär 15år sen dom flyttade ifrån varandra, så jag har dubbelt upp av allting. Ja förutom syskon, för sånna har jag inga alls från pappa, vilket är skönt. Gues why, hihihi. Fast jag har 3 st sötisar på mammas sida.
Nej nu ska jag göra mig  i ording, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0