Några simpla frågor om sex, tacksam för svar.

Så det var ett tag sen jag skrev något vettigt här, men nu blev jag så irreterad när jag låg och chillade fraför tvn sappade runt och fatsnade för tyra banks show. Det var säkert någon mer än jag som kikade på det idag och såg vad de pratade om och kanske förstår att jag blir halvt irreterad.

Vilket fall så pratade hon om tjejer som blev mamma tidigt, hade sex tidigt, köns sjukdomar osv. Tyra är lite halvt slut, till att börja med så sitter hon i princip och trycker ner ena tjejen som blivit mamma tidigt, sedan höll halva publiken att ramla av stolen när en tjej hade haft sex med 9 st och var 17 år. Hon blev av med oskulden när hon var 13. 9st på 4ra år? Inte mycket enligt mig, och jag vet väldigt många som blev av med oskulden vid 13, 14 år? Är det en tidig ålder? 
Jag kan berätta att jag har haft sex med 5st, ångrar inga. Men många av mina vänner, ringer dagen efter och ångrar sig som fan. Så jävla full kan man väl inte bli att den fulaste killen/tjejen på festen blev snygg? Fine visst något snyggare kanske, men inte så hunkig så man ligger med han/henne.

Så frågan är;
Vad är mycket när det gäller sex partners?
Finns det ens mycket och lite?
Hur gamla var ni när ni blev av med oskulden?
Könssjukdomar, känner ni många som har/haft?

Vore nice om de som läser svarar på någon av frågorna, anonymt går fint de.

Nä fuck for fun, BYE!

Kommentarer
Postat av: M

2009-05-09 @ 19:29:07
Postat av: Mamma

Du har en lika uppfattning som mig, rätt eller fel, ja, det är ju olika hur man tänker. Vissa föräldrar ska ju vara så jävla präktiga när de predikar om sex, suck

Som du vet har jag haft sex 4 gånger:-)) Din pappa öppnade en gång ett kuvärr där det stod att jag hade haft umgänge med en person som testats positivt för klamydia, han höll på att dö! Måste åka från jobbet och se med egna ögon brevet han öppnat. Men ingen fara för min del.

Mitt råd till alla som läser detta, skydda er med kondom! Har ni tänkt skaffa barn i framtiden kan det med en tidigare könssjukdom bli svårt att få barn.

2009-05-09 @ 19:35:55
Postat av: bellzone

könssjukdomar är som pokemonkort, du är inte cool försen du har dom alla.

2009-05-10 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0