kungen

hej jag har inget liv, därför uppdaterar jag ej.
Peace and love var kung, men som sagt slåt aldrig 06.
Jag älskar fortfarande Robin.
taggar just nu folkrace festivalen i motala.
Min mäster pappa och mäster skruvare Robin upptäckte att min bil var gått orginal.
grymma mekaniker, frågan är: -är jag grym att köra om jag tagit mig till 3 finaler på 5 tävlingar orginal, eller om resten av alla som kör inte törs gasa? Eller är det så att alla brudar kör oginal? Knapapst. Förhoppningsvis är det första altenativet. Vadå? Självförtoende behövs.
Och tyvär killar, jag är upptagen.
HEJDÅ!!

Här är jag, i min mormors kök, på lunchen.
Om ni var intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0