Skåne

Packar en massa nu, ska ner till skåne på dop. Min kusin ska döpas, så jag  blir där hela helgen, fast jag morfar och hans brud birgitta ska bo på hotell i Jönköping så vi får åka mellan löberöd och Jönköping, men det spelar ingen roll för mig igentligen, skönt att få ett eget rum och pyssla om sig själv. Satt mamma och resten av familjen kan ligga där i deras hus dom hyrt. höhö;) Kan jag ligga på mitt rum och chilla, gå ner på lite spa kanske? Shoppa på a6 med birgitta. BLir kanon det här, jag är expert på att packa tykcer jag, not. Jag kommer att sova borta två dagar, imorgon och möjligtvis ikväll kan man göra något klädbyte, men jag har med mig kläder för 1 vecka ungefär.


massa onödigt, det räcker väl med 1 par jeans, 1 par strumpbyxor, och någonting man kan använda till det. Nä jag ska ta med mig3 dubbelt av allt. Lika bra iofs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0