Gratis Nichole Björnmyr 18 år?!?!

Blir helt galen på att jag faktiskt fyller 18 om får se nu, TVÅ MÅNADER?! Det har alltid varit en dröm som alltid varit 4,5 år framför en. Körkort, hallå jag i en bil, utan mamma/pappa/micke på passagerar sidan, utan någon polare. Helt omöjligt att tänka mig, jag kanske borde mogna på mig lite, och sluta tro att skolan och öl är det ända viktiga. Kanske ska inse att bilen kommer bli den tredje viktiga saken i mitt liv. ne men jag blir snart vuxen, ska börja tänka på jobb, familj, pension sparande, handla mat, göra mat? Helt omöjligt. Kanske ska ansöka om att bli omyndig?  


Ps inom kort kommer det komma inbjudningskort på 18 års fest i järbo, och jag skickar till dom som jag bara är lite halv bekant med också, så bli inte förvånad. Det ska bli röj !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0