home sweet home.

Jaa där var den fjäll resan över:S  Men den har varit trevlig och alla dagar har varit soliga. Kunde inte bli bättre.
Idag har varit ganska äventyrlig hem resa, först så åkte jag vilse på berget innan vi skulle ta och åka hem. Så jag virade runt där i offpisten. Men jag lyckades hitta fram till någon öde anka lift.

Och när vi väl satt i bilen så får marcus pappa soppatorsk. YEEEY skit roligt. Så vi stod där efter vägen när Rainer(marcus pappa) fick en genial idé och lifta till en  bensinmack. Smart.. Men det funka. Det roliga var att det var ungefär 600m till macken. Vilket jag tyckte var jävligt klumpigt gjort av marcus pappa när vi stannade i Sveg. Men det tänkte väl itne han på och fortsatt åka. Men bilen drog iofs dubbelt så mycket soppa för den hade 2st skotrar med släp i dragkroken. ´

image99
mmm,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0