För en blind höna är alla korn vete

nu var lovet slut, och min dag i sthlm var inte så rolig som jag trodde den skulle bli. Tack förresten till er som tipsade om ställen där det fanns tygskor, tyvär hittade jag inga i där. Men i kära Gävle dagen efter. 
Hittade ett par jeans, 2 st tröjor, underkläder och annat skrot i sthlm. Ingen lycka alls. Kanske inte var på de rätta stället, får göra om det så småning om när jag inte ligger under tidspress.
För vi skulle på cosmonova och museum. Vilket jag inte var speciellt taggad på. Ville shoppa. Men min pojkväns pappas kompis barn skulle ju gå, så vi lära hänga med. Värdelös film, dinosarier jag vela se mumier men vad har jag som utomstående att säga till om, nada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0