Home sweet home

Sitter hemma nu, tänkte åka lite tidgare till skolan men jag glömmde idrotts kläderna så jag får ta 08.20 bussen istället.  Tänkte plugga lite matte innan vi börja men det han jag inte. Kan inte ett skit och vi har prov idag på Ekvationer och Statistik. KUL! Ikväll är jag sugen på rajraj, men vette tusan vart man hittar något sådant idag. Får prata med Frida Lytter.
IGår var jag iallafall och shoppade lite, vart leggings, tröja, örhängen, sportbh, 2 par trosor och ett par fotbolls strumpor:p Hade presentkort som lära bli upphandlad. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem från Norge så det blir änu mer kläder.
Nu ska jag pysa strax, hejdå.

Kommentarer
Postat av: FIFFI

päppsen betalar? ; )

2008-01-25 @ 17:10:20
URL: http://fridalytter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0