Äntligen

Äntligen, äntligen, mår jag prima balerina. Har spederat i prencip 2 veckor inomhus med att kolla på tv och INTE kunnat käka någon mat. Detvar helt stop mådde bara illa och hade feber.

Efter det kommer magen och börjar spöka. Jaja gick till läkarn och de lyckades klura ut att det var en magkatar. Hade jag fått pga min livs stil. Stess, där har vi det. Stress med STORA bokstäver. Kolla i min panna där står det. Så nu blir det yoga och stanna upp och tänka innan man gör nästa move. Kanske ska testa på metoden att räkna till 10 innan man exploderar.

Går dagen var väl inte bra för min mage, har vart bort länge från innebandyn så jag fick kolla på matchen och det var inte roligt att se någon annan stå i mitt mål, ojoj stress 110%. Och vi förlorade matchen med 6-3 mot alba. Får ta och skämas lite.
Och idag var jag in till sandviken och kollade på 4 nationers cup grejen på Jernvallen. Russia-Soumi. Men vi åkte var inte underhållande hockey amtch, åker itne och kollar på Sverige-Finland imorgon istället.
hejda

Kommentarer
Postat av: Shervin

Skönt att du är frisk ! hör av dig...

2008-02-10 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0