+ - 0

Nu är jag hemma från rättvik, var ganska nice där. Förutom att man höll på att bränna ner campingen med ett sprit kök, att bell hatar mig och att Flodda låste in bil nycklarna i swantes bil, där alla mina prylar låg ink alkoholen. Men det löste sig till slut (med keysen). Såg en hel del fina bilar också. Synd att väder gudarna inte var på våran sida.

Jag har iallafall fått min största fetaste värstaste önskning uppfylld, den slog in på lördag natt när jag kom hem till Michelle. hihi. Men det var en hemlig önskning som några få personer vet/visste om. Just nu kämpar jag för fulla muggar att få lite mer av den önskningen, men det värkar inte bli nå mer av det. Vilket är JÄVLIGT synd.
Jag lovar att tala om, om det blir nå mer av önskningen. Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

niklas?

2008-08-04 @ 12:35:33
Postat av: /Antonia

HAHA jäkla steeekare

2008-08-07 @ 00:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0