byggprogramet

Jag blev väldigt irreterad idag, eller ne jag blev jävligt irreterad.
Så här gick det till, mina manliga klass kompisar satt och pratade om att betygen på bygg stigit så grymt mycket. Sedan säger en av min klass kompis "- aa åh nästa år kommer det typ 1000 tjejer här" Och jag frågade om det spelade någon roll? Nee sa han men typ vissa kanske bara kommer gå för att gå här. 
 HMMMMMMMMMMMMMM? Kan hända tänkte jag, men det kan väl för fan vara samma sak för killar?! ne aldrig, för att killar dom får gå här huur mycket dom vill, och det är ju faktiskt ett program för bara killar... NOT
Vad är det de flesta fått för sig igentligen? Att på bp går alla coola killar. Och tjejer dom ska springa runt i klackskor och gå handel. nee fy farao! Och jag menar inget illa mot min klass kompis överhuvudtaget. nejnej. Men jag börjar tröttna på att folk tror så. Man söker väl det man tycker är roligt. GO BYGG. Jag tycker det är skit kul att många flera vill gå bygg, vi är till och med 6 st tjejer utav 18 :D 


image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0