Hjärnceller

Jaha mitt liv fördriver jag i skolan, vilket jag älskar ärligt talat, schyssta lärare och underbart schema. I love bygg. Imorgon börjar så ska jag vara med grupp 1 inne på måleri, om någon vecka skiftar man. Hm ja och idag vart jag arg, väldigt arg jag och mitt feta klant hjärna fattade inte riktigt att det var intagning till innebandy gym, så vad gör man? Lämnar målvakts kläder hemma. bra nichole skit bra åh vilken apa jag är. Soo jag hoppas på att jag kan få en ny chans. Troligtvis inte, så jag får vänta tills jag börjar tvåan. dooooh. Min hjärna ofrar förmodligen hjärnceller på flit, snart dör nog jag. I hope not. Bild från peace and love, yummi. Marcus är fortfarande mitt största love, sen dregen. Möjligt att man kan fundera varför jag sitter här och skriver massa helt onitresant skit? Enkelt svar, måsta skriva av mig på något vis, och varför inte dela med sig det till alla andra? peace hej! 
image1My love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0