Bygg vs Estet = salsa ?

Jag hatar att dansa, det är det värsta som kan hända under ett läs år, att dansa på idrotten.
Men idag hade vi dans, med estetare. Bygg vs Estet. Hm det är någonting som inte stämmer..
Vilket som så skulle vi dansa salsa, och jag hoppade och bad att jag skulle få dans med Kim, men icke. Första dansen ja sen skulle man byta partner. Ja ja tänkte jag och dansar på växlar partner. Sen skulle salsa instuktören välja ut 3st finalister, gues what? Jag kom till final, väldigt överaskande. Och tro på fan att jag och min dans kavaljer från estet vinner skiten. Dra åt görs. Måste faktiskt ge mig en klapp på axeln.

Stor dag för mig känner mig stolt som en tupp just nu, kanske lägger sig mot kvällen när tar de chill ikväll, match imorgon mot ggik, hoppas på vinst kanske vi tar ledningen i serien, ligger 2a nu, över oss strömsbro. Helt otroligt.

image33
Jag och estetaren... not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0