hemskt mycket hej

Sitter hemma och chillar nu, så jävla skönt. Grymt länge sen jag satt hemma och bara tog det lungt. Tvingar mig att vara vaken, trött så inihelvete, Oskar sov hos mig inatt så då blir det inte så mycket sova, nej menar inte att vi hade passionerat sex hela natten, utan att jag ligger och pratar så mycket. Så folk som sover med mig, får helt enkelt inte sova så mycket. Och vad händer imorgon, halkbana. Ska nog bli nice, åka runt och sladda är ju alltid kul, haha.
Nej nu blir det chilla fett på soffan.


Stina 18, vårat värsting lag vinner och vi får uppträda Spice girls. Funny.

Kommentarer
Postat av: cillsonoo

chilla feeettt

2009-01-12 @ 19:41:27
URL: http://ceyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0