chill helg

Så jävla skönt, drack inte en droppe på hela helgen. Och har haft det roligt ändå, tänka sig. Fredagen chillde jag med Anni, cilla och Shervin kollade på movie och käkade chirre och dirre. Lördagen kunsgberg med madde, senare disco bowlade vi och spelade biljard, det var nice. Förstår om Cilla och Shervin blev sur när jag och Madde var så kung.  Och idag vaknade jag upp och min förkylning som legat och grott inom mig har bryte ut. Skönt ändå, hatar att känna av att man ska bli sjuk, men det bryter aldrig ut. Men nu kom det iallefall. Bara jag blir frisk tills Onsdag, då smäller det. Nichole 18år, tjohoo. tagga körkort.


wasa

Cillitbang och shervin på böwling

haha.

Sopcilla,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0