Störst bäst och vackrast! Here iam!

Tänk att jag måste lyckas med allt jag gör, känns så underbart! 
Och jag har bra självförtronde och självkänsla och den jag ska tacka för det är mitt ex Marcus.
Men sen kan man fråga sig varför en del människor är så pass mentally retarded att inte fatta att man inte tycker speciellt mycket om dom pga att DU KNULLADE MIN POJKVÄN!? Frågan är vart hjärnan är den flickan. Blir så jävla förbannad och äcklad när jag tänker på det.
Och jag är snäll jag med, det är jag. Är inte en sådan som går fram till folk och säger vad jag tycker för att jag får lust med det, men har någon sårat mig, då är jag inte trevlig tillbaka heller. Så enkelt är det. Bara att ta lärdom av, är man för snäll så blir det bara kattskit av alltihopa.


Aint no one gonna break my stride, Aint no one that can pull me down, Oh no, I got to keep on moving.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0