Rubriken är följande..

Nu äntligen fick jag höra det jag vela höra, eller igentligen vela jag inte höra det. Men det var väl lika bra, så man vet vart man står.



Kom nyss hem från praktiken, har skurit i Klinkers hela dagen, och mina handled som blivit efterbliven kommer göra grymt ont imorgon kan jag tänka mig. Nu ska jag flytta hemifrån i några dagar till min Anni, för hennes Jimmie är bort ai sthlm och jobbar. Så jag tar mitt pick och pack, säger farväl till mamma och resten av familjen och åker till det ökända storvik i några dagar. Så vill ni träffa mig så är jag antingen hos Anni eller käkar pizza på "farsans"
hejdå,


farväl!! Jag kommer tillbaka till helgen mamma!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej då min dotter!

Jag kommer att sakna dig så!! Jag ger dina husdjur mat, sitter på ditt rum, luktar på din kudde..

Vi syns till helgen, kanske du träffar en "ny" mamma då...... Alltså samma fast ändå inte.....

Syns om några dagar.

Kramar Mamma

2008-09-11 @ 13:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0