vad säger man?

Satt och läste gefledagblad på bussen idag. Läste om Brynäas 2-0 vinst mot LHC, jävligt skönt. Fick jävligt fin kritik brynäs också, skönt det med. Stod även om det bortdömnda målet  för linköping, jag har sett bilderna men har ingen komentar. Ser inte själv riktigt om pucken är över eller inte. Nu till det som gör mig lite halvt irreterad, att när jag sitter i lugn och ro på skit huset och ska läsa sporten från Aftonbladet och kolla om de skrivit något bra om brynäs därmed, så blir jag mäktigt besviken. Det ända dom har lagt ner på 2 sidor är hur vida domran agerat när han dömde bort målet. Stod knappt ett skit om själva mathen hur bra brynäas/linkiöping spelat, vad dom kunde förbättrat, vad som gjorde att brynäas vann, varför LHC förlorade osv. nejnej, då ska stockholms jävlarna bara skriva ner om det bortdömda målet. MEN HALLÅ MATCHEN I SIG DÅ?! Blev det helt bort gl(D)ömd? Bara fokusera på de större klubbarna som tillhör större städer. Hade brynäs vunne SM guld, hade aftonbladet förmodligen haft 4ra sidor om djurgården som förlorade semin. Skulle inte förvåna mig. ne fyfan för aftonbladet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0