whywhywhy?

Varför kan jag inte släppa allt skit som hänt och leva för nuet? Som jag gjorde för 2 år sedan ungefär, jag var riktigt lycklig då, allt var så perfekt. Nästan Fattar inte hur kan en människa göra en så arg och ledsen, hur kan jag älska denna samtidigt? Jag förstår inte det, alla känslor blandas upp och blir en enda röra i mig. Det slutar med att jag får raseri utbrott. Vet inte vad jag ska göra av alla känslor heller, tänk om man bara kunde plocka ur dom i kroppen och lägga i en burk. Ta ur alla dålig känslor. Hade vart underbart. Den absolut värdelösaste månaderna i mitt liv lär varit slutet på Juni och nästan hela Juli. Vill inte ens tänka tillbaka på allt som hände då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0