MEN!

Var seg som en seggubbe i morse, och ville inte kliva upp i sängen och ta tjugo över 8 bussen, så jag somnnade om 5 min. Innan mamma kommer ner och frågar när jag börjar. Jag säger 10. Det var JÄVLIGT dumt, för jag när jag väl går halv 9 då står Mamma påklädd i halen och ska till sjukhuset för hon har blivit sjuk och är hemma från jobbet. Hade jag vetat det så hade jag klivit upp när mamma kom ner på mitt rum, och slipt åkt den där jävla bussen!!!!!
Hoppas inte mamma läser det här, haha. Prov har jag också, eller 2st. Ett bokprov, ett samhällskunskaps prov, men jag mitt feta klant arsel glömmer papperna om ALLT till samhällskunskapsprovet i skolan, och det var den sista dagen i skolan innan, Höstlovet. Så jävla glad, så jag får helt enkelt göra det någon annan gång, när jag har papperna. Ett stort Gratis till mig för ja är så lazy! Börjar komma i klass med Cilitbangs pappa, Lazy-boy.





Kommentarer
Postat av: cillsonoo

haaaaaaaaaahaaaaaaaaa

2008-11-04 @ 20:32:07
URL: http://ceyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0