En lite historia om min insident vid trafiklyserna brevid polisen.

Godkväll, Hade körlektion igår förmiddag, gick bra tränade start i backe osv. Gjorde en liiiten tabbe,  jag ser polisen och  blir nojig självklart, förstår inte varför. Vilket som, de åker en bra bit framför mig och till slut står den i filen brevid den jag ska ställa mig i,  så släpper jag gasen i gooood tid, jag trodde det var rött men det var grönt så körskole läraren säger till mig att gasa och jag trampar plattan i botten, nej men jag gasar på, men innan jag hinner komma fram så blir det rött och jag märker inte det. Jag lyckas göra det sista man gör när man kör bil, köra mot rött. När en polisbil är brevid mig och jag paserar den med ett fint leende på läpparna har tankarna på annat,  Yes, men de följde inte efter pga av att det var en körskole bil, hade jag kört privat, hade  det varit böter på 3000kr, Grattis Nichole! Jag blir väldigt förvånade att det hände just mig, för jag råkar aldrig ut för sånna situationer annars? jo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0