Jag ska bli rally kung!!!!!!!!

Idag har jag käkat äckligt mycket med mat, smakade vääldigt gött.
Var till morfars stuga och umgicks lite med halva familjen.
Och till min gäldje nämde mamma att jag är sugen på att börja med rally.
Morfar vart helt till sig och nu ska jag gå kurs för att lära mig läsa noter och sedan skulle han köpa en bil åt mig som jag kan köra. FYFAN VAD ROLIGT. Min morfar är kung! Är så grymt taggad nu så jag kokar över.
Men till min besvikelse så försod jag att min pojkvän inte skulle bli lika glad som mig, han sa att jag skulle köra av vägen och att inte jag skulle bli nå bra. Hmm undra varför hade jag heta niklas och vart kille så hade han tyckt att det var skit bra, och att han skulle hänka på alla tävlingar. Jag blir så jävla förbannad. Det är bara pga att jag är tjej. Hans kompis skratta bara när jag berättade det. Vad roligt det är. Blir grymt tokig. Jag skulle kunna sitta och skriver 25st A4 sidor om hur orättvist allting är bara för att man är född utan snopp. Men jag tänker inte vara bitter, jag ska visa alla er som tvivlar. JAG KOMMER BLI HYFSAD, nej jag ska bli BÄST!. Håll öron och ögon öppna om några år så är det mitt namn på löpsedlarna. Marcus Grönholm  och Sebastian Loeb kan ta sig arselet !

Kommentarer
Postat av: Shervin

JAg har full förståelse. YOU GO...MARCUS!!!!!! de är inte för att du är tjej utan för han är rädd om dig. även dom bästa kör av vägen.

2008-03-23 @ 11:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0