skola

Sitter och väntar på att svenskan ska börja nu, och träffa våran nya lärare. Har inte hunnit träffat honom för jag har varit lite sjuk. Eller jag kanske kände efter liite för mycket i Fredags, hähä. Men det får man göra ibland.
Ikväll skulle jag tro att det blir lungt. Har inge match i helgen, väldigt skönt. Därimot ska jag upp till berget för det är Ripcurl girls tour. www.ripcurl.com/girlstour. Det är riktigt soft, bara tjejer får åka i parken. No guys. och det kommer finnas snowboard instuktörer från delar av Ripcurl teamet  som kan coacha en och berätta hur man ska göra saker snygga/bättre. Och vöerhuvudtaget hur man gör för dem som inte kan.
Nu ska jag lägga upp lite nice clothes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0