kungsberg

Ja dagen till ära var jag i kungsberg, även fast det spö regnade i morse. Men jag trotsade vädret och åkte dit med Magda och hennes pojkvän. Det var Ripcurl GIrls tour idag, skrev det igår så det är väl bara att skrolla neråt så vet ni vad det är. Vilket som så fick alla som var med och åkte vara med i en utlottning om kläder, hörlurar osv. Sista dom gjorde var att snurra flaska på alla snowboard tjejer som inte vunnit någonting, och priset var en bräda. Sporjlans ny från nitro. Och flaskan stannar på Magda, vilken jävla tur. Men väldigt roligt:) Grattis bejb. Lägger ut en bild på henne senare när jag pluggat in moblien i datten. Och jag mitt klump arsel landar på facet. Så nu har man jävligt söta skrap märken och svullen läpp.


 sött, ser ut som nå eksem barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0