äckligt trött

Sitter i skolan och väntar på bussen till Marcus, fruktansvärt trött. Ge mig 2 stycke tändsticka.
Kan inte tänka på något annat än att krypa ner i Marcus säng och kramas lite.
Och så har man träningen ikväll "jippieee" mitt ena knä skriker om att jag måste vila, och min hjärna har också något att säga, typ gå och lägg dig.
Mammiz skulle iaf ringa Balkefors, så jag får  väl gå dit på rehab. Änu roligare. Nix.
Men vad tänkte jag för 3,4 år sedan när jag beslutade mig för att bli innebandy målvakt, inte fan tänkte jag att mina knän skulle må som dom ska när man är 16 år. Får skylla mig själv, ångrar mig lite, så härligt att INTE stå i mål.
Vare ute och springa och härja på plan. Det var tider de.
aja, nu ska jag ta bussen till skit Marcus som ringde nyss, och säger att jag får sitta hos han själv till typ 9. skit kul, jävla plättskalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0