Invandringen och Sverige demokraterna

Jag har varit med om en konstig upplevelse. När jag kom hem från skolan idag sa mamma att jag hade fått 2 brev, 1 hade hon öppna för det var till målsman för mig. Och de handlade om swedbank. Det andra brevet var lite tjockare och stod "Förenings brev" AHA tänkte jag, innebandy. Men så var inte fallet det var sverige demokraterna som skickat SD kuriren, en lapp om när det var års möte och en fraktura om att jag skulle betala medlems avgiften. Vad i helvete vad det första jag tänkte på. Men om jag går tillbaka 1 ½ år så minns jag mycket väl att jag skulle skriva en uppstas om politik och jag bestämde mig för att skriva om sd, för då kunde man ha mycket mot argument. Så jag gick in på deras hemsida och beställer papper om dem och deras lilla parti. Som otroligt nog börjar växa sig större.  Vilket gör mig lite rädd. Och det värsta är att dom papprerna jag skulle ha kom ungefär 2,3 månader EFTER valet 2006. Grattis Men de är en annan historia, så nu har alltså SD fått för sig att jag har blivit deras anhängare. I helvete heller. De flesta som känner/bekant med mig. Vet nog att sverige demokraterna ligger låååångt ner på min lista av partier och åsikter.

Visst, jag tycker det är något fel att låta någon invandrare  begå brott när de kommer från ett land med krig och elände. Och när vissa begår brott sätts dom i fängelse? haallå packa väskan och åk hem? Det gäller ALLA typer av invandrare ink, finnar, australiensare, engelskmän, afrikaner, iraker,  norskar, tyskar. Rubbet. Beronde på vilket brott det är. Mord och våldtäkt God bye. Fast när svenskar gör sådant, så kallade grova brott vad ska man göra med dom då? Livstid? Mm visst sköter de sig kommer de ut efter 10,15 år. Ne jag vet inte vad man ska göra med svenskar som missköter sig. Ge mig något försölag. Någon?

Ojoj, nu kommer jag nog få många argsinta kommentarer från arga bloggare.
Men ni kan ju komentera om ni tycker jag har rätt också.
häjdå, nu ska jag ringa Frida Lytter!

image83
Blir nog ett samtal till Jimmie Åkesson(SD partiledare) och fråga vad fan dom håller på med?


Kommentarer
Postat av: Shervin

Jag har alltid tyckt att du haft något emot mig din j'vla nazist ! :D

2008-02-15 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0