friiida lytter.

Helgen har varit trevlig.
Fredags umgicks jag med Terese, Anne och Anni. Gick hem till Mathias och sa hejdå till han innan han åkte till spanien i 3 weeks. Lördags spelade jag match  vi var 9 spelare, halva laget var sjuk. Så vi förlorade mot botten laget furuvik pinsamt. Spelade inte stor roll för dom har knappt vunnit några matcher ändå den här säsongen. Så dom lär knappast klättrar speiellt mycket i tabbellen. haha. soper. Aja senare på kvällen åkte jag till Frida Lytter kikade melodifestivalen. Efter det vart det Sandviken och Anni. Där var det trevligt. Sen hem till marcus och sova. Och just nu sitter jag hos Frida och degar. Jätte goda nyttiga mackor käkar jag just nu. Med en gris skinka på. Yummie. Vi ska ut och gå och sen ta en fika. Värsta vår vädret i Gävle nu.
Goood bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0