WTF?! Skit julkalender

Satt nyss och kollade på första avsittet på julkalendern på svts hemsida, vad i helvete på ren svenska är det frågan om, har svt bara pajaser på deras television?! Hur mycket jul är det i årets julkalander? inte ett skit, det är nå jävla hyper modern värld de lever i, och det är inge snö, inge julpynt, ingenting, fyfan stckars barn som tvingas se på de där skiten! Det är inte värt att heta julkalender, borde heta fjantkalendern. Jag är riktigt besviken, annat var det på min tid, mysteriet på greve holm och karuselerna sover. Det var riktiga grejer. Viserligen har jag nu bara sett 3 min och 43 sek, men det lilla jag såg var nog för mig. Inte ens början var bra, nå hipp musik med massa trams bilder, låter som någon jazz klubb. Men på mysiteriet på grveholm, där var det mystik från första början i musiken och en flygande tidning, då var det spänning.



Titta vilken spänning de första 3 min och 43 sek här då!



Jämfört med den här SKITEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fridsonoo

jag kikade ca 30 sekunder och det räckte för mig. I dont like it!! Förresten, om jag mins rätt så har du fortfarande kvar mina "när karusellerna sover" som du lånade av mig i 6an.. Det skulle ju vara kul att se dom någon dag, om jag säger så ;) Hör av dig kvinna :)

2008-12-09 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0