En liten fundering kring våra älskade bröst

r hemma nu och lyssnar på Radion bakom mig, det är någon tråkig dala tant som pratar om överflödigt fett, hon sa: Tänk vad finurligt det skulle vara om man kunde flyttta lite fett från något ställe där man har för "mycket"  till brösten? För visst har väl dom flesta tjejer med lite mindre bröst tänkt " tääänk om mina tuttar kunde vara iallafall en storlek större" och jag erkänner jag tänker det dagligen, dom där jävla skinflärparna syns ju knappt. Men när jag tänker efter, vem ska man ha större bröst för? Dom flesta av mina killkompisar som jag har pratat med dom bryr sig inte vilken size det är, okej nu ska jag inte blunda och tro att alla killar vill ha tjejer med minisar, för visst finns det absolut dom som vill ha bigboobies girls. Men om jag ska vara ärlig så bryr sig nog ingen speciellt mycket.
Och som min käre vän Shervin sa en dag när vi fika, när jag satt och klagade på min lilla lilla B kupa som nästan är för stor (så nu vet ni det också) hon sa det att jag skulle inte passa i större bröst till min kropp. Visst tänkte jag, men nu när jag tänker efter, jag tror inte jag skulle göra det. Skulle se ut som någon som vunne bigbrother, blond smal jätte tuttar, fyfan vad fult. Så varför inte framhäva det man tycker om med sin kropp istället för att gömma hela kroppen. För det finns alltid någonting som man tycker om med sin kropp, det lovar jag. Så från och med nu ska jag försöka att inte bry mig så mycket om mina minisar.
Tack och hej nu ska jag skruva på bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0