Slagsmålsklubben.

SMK
Åååh, det lär absolut inte finnas någon annan musik man blir gladare av, än SMK. Bellson och jag var väl lite halvt blyga i början och satt och tryckte på stolsraderna i början i den gamla biosalongen som nu använs som konsert ställe. Riktigt mysigt där. Café Spegeln. Men när dom körde övningsköra vart det fart i benen och vi gick sakta men säkert in i publik svärmen. Eller rättare sagt vi sprang, hoppade och dansde. Lilla löken efter det. Spelingen var slut runt h alv 10. Så vi tog bussen till någon fjortis fest i Norrsätra, Bellson fick eksem av alla 94or. haha. Idag blir det fest hemma, Mammas pojkvän, eller man kanske man ska säga fyller, 40. Grattis. Ska åka hem snart och käka lite smörgås tårta sen blir det väl raj raj senare mot kvällen. Nej nu ska nog jag klä på mig och åka iväg snart.  Nu har jag förretsen äntligen klippt mig, ganska nöjd. Vart Page. Laddar upp blider sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0