helg.

Ja nu har det vart helg och jag fick dricka mina efterlängtade öl:)  var väldigt nice i ns träffade massa nya folk hemma hos felix och jocke. Deras söderhamn/ockelbo polare.  Lördag spenderad jag på jernvallen och slösade bort för många timmar av mitt liv på hockey, igen.. Och idag har jag haft match hemma på bessemer. 0-1, 1-1 , 2-1, 3-1, 3-2, -3-3, 3-4, 4-4, ja så sluatde den mtchen, skit kul. Nej. Tur att det avr tränings match. Just nu sitter jag och väntar på min pojkvän marcus. Så älskling nu har jag nämnt dig i bloggen. Nu blev han nog väldigt nöjd, är ett jävla tjat på honom att jag inte skriver nånting om honom.

image8
Här är jag i mina snygga målar byxor, blir äntligen av med dom näst nästa vecka, och får hoppa i bygg byxorna;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0